lauantai 21. maaliskuuta 2015

Leivontaa ja pinkki takki

Kevät tulee. Kevään tuleminen on saanut uusia ulottuvuuksia muutettuamme kerrostalosta omakotitaloon.  Odotan alkavia puutarhatöitä ja uusia istutuksia innolla.
Vähemmän innostava asia oli huomata, että isoin mies oli talven aikana kerännyt kaikki pihavarastot täyteen turhaa romua.
Olenkin joutunut käyttämään kaiken ylimääräisen ajan varastojen raivaamiseen, joten voitte syyttää siis isointa miestä siitä, että blogissa on ollut hiljaista ;D

Mitäkö olen touhunnut varastojen raivaamisen lisäksi?
Olen ollut pohjattoman ylpeä  siskostani hänen saavuttaessaan jo toistamiseen Suomen mestaruuden.

Olen löytänyt uudestaan innostuksen leipoa. Pidin muutamalle ystävälle ja heidän siipoilleen kakkuillallisen, jossa kokeilin kaikkea uutta. Oli ihana panostaa oikein kunnolla ja nauttia herkuista hyvässä seurassa.



Hain sinne kouluun. Toivon niin, että pääsisin sinne. Päivä päivältä alkaa tuntua enemmän siltä, että mun on PAKKO päästä sinne. En vaan voi tyytyä olemaan siinä ammatissa, minkä olen jo opiskellut.  Turhauttaa, että on kuluttanut elämästään aikaa niinkin paljon "turhaan".


Olen mä ehtinyt myös ommella, mm. NEON PINKIN takin. Kyllä takki on pinkki. Vaikka kammoan pinkkiä ja vaaleanpunaista. Siitä tuli silti lempparini.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit on tervetulleita ! :)