maanantai 6. lokakuuta 2014

Ihana päivä

Tänään on mun synttärit ja oonkin saanut paljon onnentoivotuksia ihanilta ihmisiltä :)
Kaikki mun kolme miestä (kaksi pientä ja yksi iso) oli tehneet mulle jokainen oman kortin, niin hellyyttävää <3  Esikoinen oli myös askarrellut mulle käsikorun puuhelmistä ja tietysti käyttänyt äidin lempivärejä, paljon keltaista ja vähän mustaa.




Posti toi myös erään ihanan ystävän onnittelut ja kauan puuttuneen linssisuojan kameraan. Ihanaa kun on ystäviä, jotka hoitavat liian pitkälle venyneitä asioita eteenpäin ;)

Aiemmin puhuin lahjasta, jonka itse valitsin Tallinnasta. Tänään sain sen vihdoin ja yhtä ihana se oli kuin viime näkemälläkin. Suurin mieheni oli paketoinut sen söpösti Hello Kitty paperiin (jota en voi sietää, mutta olihan se hellyyttävää silti).

Söpöstä paketista paljastui siis ihanan rouhea Anu Samarüütelin suunnittelema vetoketjuista tehty kaulakoru, johon ihastuin heti nähdessäni sen eräässä putiikissa Tallinnassa.





Eräiden toisten juhlien kunniaksi ostin myös Eurokankaasta ihanaa hopeanhohtoista kangasta, josta tapani mukaan tein taas jotain löysää ja roikkuvaa :D
Oon jo kymmenen vuotta pukeutunut näin, aina pitää olla löysä yläosa. Iso villapaita ja pillifarkut siinä on mun luottovaatteet.

Koska kangas oli mielestäni  niin upea se ei tarvinnut  mitään kikkailuja. Lepakkohihainen selästä syvään uurrettu yksinkertainen mekko/tunika.

Syy siihen, miksi se on selästä syväänuurrettu paljastuu marraskuussa :D Sen verran voin valottaa, että tatuointi se on, mutta millainen niin sen näette vasta valmiina :)





Mulla on myös paha hiusongelma päällä. Kuten kuvasta näkyy mulla on liukuväri tummasta vaaleaan. Tukka oli mahtava aluksi, mutta nyt kun oma väri on kuitenkin se vaalea niin mun liukuväri on nykyään vaalea-tumma-vaalea ja se ei todellakaan toimi ! :D
Joten nyt ensiavuksi tein tuosta samaisesta kiiltävästä kankaasta pannan, joka peittää tämän hiusongelman. Näitä pantoja tulee tehtyä varmaan moooonta sillä en todellakaan tiedä, mitä tekisin seuraavaksi tälle tukalla :D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit on tervetulleita ! :)